2009. június 11.

Prológus

Imádtam hallgatni az eső zuhogását, annyira megnyugtató volt számomra! Akkor még arra volt szükségem, megnyugvásra. Az ablakomban ültem és hallgattam az eső zuhogását s közben a kedvenc zene számom ment. Nagyon szerettem zenét hallgatni annyi érzést adott át! Ha kellet felpörgetett ha kellett megnyugtatott. Az eső lassan elhalkult egyre csendesebb lett. Az égbolt egyszerűen gyönyörű volt! Nagyrésze szürke színű volt, de a lemenő nap a sárga összes árnyalatával befestette az égboltot.
Lassan, egyre sötétebb lett, s az ég felvette a saját sötét színét. A sötét felkők közül lassan kibújt a hold.. A hold fénye még a szobámba is be világítot
t. Telihold volt... Valaminek a vége és valaminek a kezdete.
Az elmúlt napokban sokat gondolkoztam mindenen. Az élet oly hosszúnak tűnink, de a valóságban csak egy szempillantás és vége lehet.. Ezen gondolkozdtam miközben a szememmel a holdat figyeltem. Az eső már teljesen elállt és már csak a szél halk süvítését lehett hallani. Észre sem vettem, hogy már teljesen elfáradtam. Azt láttam a legjobbnak, hogyha elmegyek aludni. Teljesen nyugodtan és boldogan feküdtem be az ágyamba.

De ekkor még nemtudtam, hogy talán ez lesz az utolsó ilyen nyugodt és boldog éjszakám.
És ekkor még nemtudtam hogy mit tartogat a holnap számomra...



Tudom, nagyon béna lett!! Kérlek, nagyon szépen kérlek írjatok kritikákat!! És legyet szívesek szavazni is! Tudom ez még csak Prológus és nem lehet igen véleményt alkotni róla, de nekem egy szavi is nagyon sok örömet okozna!
Pussz.. Rowan

5 megjegyzés:

Truska írta...

Szia Rowan:)

na szóval:) Először is tetszik a fejléced:D Odavagyok a szemekért( valószínűleg előző életemben szemész lehettem):D
Másodszor természetesen írok, meg írni fogok neked kritikát:) Tudom, mennyi örömet okoz:) Harmadszor, el se kezdted, de már nem bízol magadban...Ez nem jó hozzáállás. Állj úgy hozzá, hogy nekem van egy ötletem, és most megmutatom, akár tetszik nektek, akár nem. Mert ez én vagyok. Aztán lehet, hogy valakinek nem fog tetszeni, de az legszörnyűbb esetben nem olvassa tovább. Nyugi, én a másik táborba tartozom.:)
A prológusból, meg, mint írtad, nem derül ki túl sok, de látszik, hogy szép gondolataid vannak. Csak gyakorolni kell, hogy fűzd össze őket:) De meglátod jó lesz:)
Ha akarod szívesen segítek neked:) E-mail, msn és még sok internetes kapcsolattartási lehetőség van erre:)
Majd valahol(itt vagy valamelyik chatbe) szólj, hogy mit szólsz hozzá.:)
Eddig tetszik:)
Puszi,
Truska

ui.: bocsi a kisregényért:)

Kim írta...

Szia!
Nekem is nagyon tetszik! :) Sajnálom nem tudok sokmindent írni, mert Truska szerintem elmondott mindent. És a hozzáállásban igaza van. Nem kell mindenkinek olyannak lennie, mint én :P És nagyon várom a folytatást. Ez a Prológus nem árult el sokat, de a vége az nagyon selytelmesre sikerült. Ha kell tőlem segítség(amit kétlek) akkor én is szívesen segítek :)
Puszi: Angyal
ui.: remélem hamar megírod az első fejezetet!:D:D

Rowana Dark írta...

Szia Truska!

Köszi és mepróbálok úgy hozzá állni ahogy mondtad :) Amúgy nekem nemszámt, hogy kisregyényt írsz!! :D Köszönöm, hogy fel ajánlod a segítségedet, majd ha valamiben megakadok, szólok :)
Nagyon örülök, hogy eddig tetszik!!

Pussz. Rowan

Rowana Dark írta...

Szia Angyal!
Nagyon szépen köszönöm!:) Megpróbálok, majd jobban hozzáállni. Én is nagyon remélem hogy sikerül megírnom az első fejezetet!:)
Pussz. Rowan

Katherine W. írta...

Szia!
Szép fogalmazás, csak egy a baj... sokszor imételsz szavakat tudom nehéz pl a holdra szinonímát találni de próbált meg. Amúgy meg kiváncsi vagyok történetre. S ne aggódj :) visszajárók kísérteni és firkálni véleményeket!
Puszi, Lena

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Online Project management